lauantai 17. huhtikuuta 2010

Huomautus ja kysymys

Hitaamman puoleisena bloggarina tajusin vasta, mitä iloa on tageista. Olen siis yrittänyt keksiä fiksuja tageja, jotta paikalle tipahtanut lukija voisi etsiä viestejä aiheista, jotka häntä kiinnostavat. Jos lukijoillani on ajatuksia tästä tai jostain muusta parannuksesta blogiini, otan kaikki kritiikit ja ehdotukset mielenkiinnolla vastaan ja lupaan harkita kaikkia vakavasti. Muutenkin niin blogin muotoa kuin sisältöä saa kritisoida ja pohtia. Ja jos jokin aihe jää liian vähälle huomiolle tai lukija haluaisi minun kirjoittavan jostain tietystä asiasta, saa kysymyksiä ja pyyntöjä esittää vapaasti.

Ja osaako joku teistä tottuneista bloggareista, jotka käytätte bloggeria, selittää, miten videon voi laittaa blogiin? Olin jo sen oppinut, mutta nyt kun yritin laittaa videonpätkän häristä tuppukylässämme, en enää löytänytkään sitä nappia.

2 kommenttia:

pinea kirjoitti...

Tunnisteet on käteviä ja niiden avulla löytää vanhojakin tekstejä sen mukaan mistä on itse kiinnostunut. Miten olisi esim. sellaiset tagit kuten arkea, ranskalaisuuksia, tms., kirjoitat niistä hyvin ja ainakin minä olen oppinut monta asiaa blogiasi lukiessani! Tagipilveen mahtuu paljonkin asiasanoja, joten yhdelle postaukselle voi huoleti antaa useampiakin nimikkeitä.

Tykkään myös tuosta sivupalkistasi, joka täydentyy vähitellen!

Airelle kirjoitti...

kiitos! hyviä ajatuksia, varsinkin ranskalaisuuksia on tosi vinkee ja tulee varmasti pian käyttöön.